مدیریت اینستاگرام

مدیریت اینستاگرام

نکات کلیدی در مدیریت پیج اینستاگرام

همان طور که گفتیم برای فروش بیشتر و افزایش فالوور یک پیج کسب و کار باید به صورت کاملا متفاوتی نسبت به فعالیت در پیج شخصی رفتار کنیم. حال نکانی را در این رابطه بررسی می کنیم.

تعیین تقویم تولید محتوا
یکی از مهم ترین نکات در مدیریت پیج اینستاگرام رعایت نظم در گذاشتن پست و استوری است. برای اینکه همواره بتوانید پست های منظم بگذارید نیاز دارید که موضوعات همراه با محتواهای آنها از قبل آماده شده باشند. داشتن تقویم محتوایی این کمک را به شما می کند تا در اول هر ماه، موضوعات هر روز را انتخاب کنید و با برنامه ریزی چند روز قبل هم محتوایش را آماده کنید تا در زمان مشخص شده، پست منتشر شود.

همچنین با تقویم محتوایی، مناسبت ها را نیز فراموش نمی کنید و متناسب با هر کدام موضوع انتخاب می کنید و پست مرتبط می گذارید. مثلا اگر شما فروش بلوز را انجام می دهید، از یک هفته قبل از شب یلدا شروع می کنید بلوز هایی که رنگ سبز و قرمز دارند را بیشتر پست می کنید و یا تخفیفاتی روی آنها می گذارید

استراتژی هشتگ گذاری
یکی از عامل های مهم دیده شدن پست ها در اینستاگرام، استراتژی هشتگ گذاری مناسب است. با هشتگ شما پلی برای سوق کاربران به سوی پست های خود می سازید. البته خیلی مهم است که هشتگ های مرتبط با موضوع اصلی را بگذارید. و از هشتگ گذاری نامربوط جدا خودداری کنید.

برای مثال اگر پست شما در خصوص معرفی کتاب است و شما بخاطر اینکه هشتگ کرونا در حال حاضر ترند است از آن استفاده کنید اولا هیچ ورودی نخواهید داشت و دوما اگر کسی هم پست شما را ببیند هیچ تعاملی برقرار نمی کند (هیچ لایک، کامنت و اشتراک گذاری صورت نمی گیرد) و سریع صفحه را ترک می کند.

اما اگر پیجی دارید که مواد ضد عفونی کننده و یا حتی مواد بهداشتی می فروشید، استفاده از هشتگ کرونا خیلی هم بی ربط نیست و می تواند کاربرانی را جذب کند. پس همیشه در مدیریت پیج اینستاگرام خود از هشتگ هایی متناسب و مرتبط با موضوع استفاده کنید.

اهمیت مدیریت پیج اینستاگرام چیست؟
با داشتن اینستاگرام شخصی، خیلی از افراد گمان می کنند که می توانند پیج کاری خود را نیز به راحتی مدیریت کنند. اما در عمل چنین نیست. مدیریت پیج اینستاگرام نیازمند تلاش تیمی است که شامل کارشناس توسعه محتوا، طراح گرافیک، تولید کننده محتوای تصویری و ادمین شبکه های اجتماعی است که همگی در کنار هم باعث پیشرفت پیج و افزایش مشتری می شوند

تعرفه مدیریت اینستاگرام

پلن شماره یک
  • 12 پست گرافیکی
  • 2 پست ویدیویی یا پادکست
  • 10 استوری
  • لوگوموشن سطح معمولی
  • آنالیز و تحلیل کسب و کار
  • ارائه تقویم محتوایی
  • طراحی زبان بصری رسانه (طراحی تم)
  • طراحی و ساخت هایلایت ها
  • طراحی عکس پروفایل
  • تدوین محتوا بایو
  • تولید کپشن تعاملی
  • افزایش نرخ تعامل (Engagement Rate)
  • جذب فالوور هدفمند طبق الگوریتم اینستاگرام
  • انتشار محتوا طبق تقویم زمانبندی
  • پاسخ به مشتری در کامنت و دایرکت
  • ادمین اختصاصی
  • ارائه گزارش هر 10 روز
  • مشاوره امور تبلیغاتی
2.500.000 هزارتومان
پلن شماره دو
  • 26 پست گرافیکی
  • 4 پست ویدیویی یا پادکست
  • 30 استوری
  • لوگوموشن سطح خوب
  • آنالیز و تحلیل کسب و کار
  • ارائه تقویم محتوایی
  • طراحی زبان بصری رسانه (طراحی تم)
  • طراحی و ساخت هایلایت ها
  • طراحی عکس پروفایل
  • تدوین محتوا بایو
  • تولید کپشن تعاملی
  • افزایش نرخ تعامل (Engagement Rate)
  • جذب فالوور هدفمند طبق الگوریتم اینستاگرام
  • انتشار محتوا طبق تقویم زمانبندی
  • پاسخ به مشتری در کامنت و دایرکت
  • ادمین اختصاصی
  • ارائه گزارش هر 10 روز
  • مشاوره امور تبلیغاتی
4.800.000 هزارتومان
پلن شماره سه
  • 52 پست گرافیکی
  • 8 پست ویدیویی یا پادکست
  • 60 استوری
  • لوگوموشن سطح عالی
  • آنالیز و تحلیل کسب و کار
  • ارائه تقویم محتوایی
  • طراحی زبان بصری رسانه (طراحی تم)
  • طراحی و ساخت هایلایت ها
  • طراحی عکس پروفایل
  • تدوین محتوا بایو
  • تولید کپشن تعاملی
  • افزایش نرخ تعامل (Engagement Rate)
  • جذب فالوور هدفمند طبق الگوریتم اینستاگرام
  • انتشار محتوا طبق تقویم زمانبندی
  • پاسخ به مشتری در کامنت و دایرکت
  • ادمین اختصاصی
  • ارائه گزارش هر 10 روز
  • مشاوره امور تبلیغاتی
7.500.000 هزارتومان
فهرست