مزایای داشتن وب سایت برای سالنهای زیبایی


سالنهای زیبایی

وبسایت، مرکز فرماندهی شماست!


خیلی از افرادی که اطلاعات کافی در زمینه دیجیتال مارکتینگ ندارند، فکر میکنند دیجیتال مارکتینگ به شبکه های اجتماعی و اینستاگرام خلاصه می شود. در نتیجه اگر در اینستاگرام فعالیت کنند می توانند به بیشترین حد درآمد خودشان برسند.

چرا نباید فقط به اینستاگرام بسنده کنید؟

اینستاگرام تنها یکی از ابزارهایی است که می توانید از آن برای جذب مشتریان بیشتر استفاده کنید. حالا اگر در کنار پیج اینستاگرامتان وبسایت هم داشته باشید، درآمد شما حداقل 20 برابر افزایش پیدا خواهد کرد.

همچنین این موضوع را باید بدانید که شما مالک حساب اینستاگرام خودتان نیستید و اینستاگرام هرزمانی که احساس کند شما امنیتش را به خطر می اندازید، می تواند پیج شما را اکشن بلاک، شادوبن یا حتی غیرفعال کند.

اما در وبسایت اینطور نیست و اختیار کامل وبسایت شما در دست خودتان است. هرزمان که بخواهید می توانید در وبسایت خودتان مطلب منتشر کنید. هرزمان که بخواهید می توانید محصولات جدید را در وبسایت خودتان قرار دهید. با داشتن سایت، شما هر کاری دیگری که بخواهید را می توانید انجام دهید بدون این که مشکلی برایتان پیش بیاید.

پس حواستان باشد که در کنار اینستاگرام خودتان، حتما به فکر راه اندازی وبسایت هم باشید.

سالن زیبایی

وب سایت، امن‌ترین ابزار برای جذب مشتری و برندینگ شماست


با داشتن یک وبسایت جذاب، شما می توانید برندسازی خود را به شیوه ای قدرتمند انجام دهید. همچنین می توانید در اینترنت حضور فعال داشته باشید.

فرض کنیم که شما دوره های آرایشگری و شینیون را آموزش می دهید. با داشتن وب سایت می توانید خیلی راحت اطلاع رسانی کنید و برای دوره های خود، هنرجو جذب کنید. به همین دلیل است که وب سایت، بهترین و امن‌ترین ابزار برای جذب مشتری و برندینگ شماست.

بسیاری از آرایشگرهای بین المللی، سایتهای زیبا و قدرتمندی دارند. بسیاری از شاگردهایشان نیز، از طریق وبسایتشان با آنها آشنا شده اند.

سالن زیبایی درکرج

مزایای داشتن وب سایت برای سالنهای زیبایی


1- ارائه اطلاعات کامل درباره خودتان و رزومه کاری حرفه‌ای:

شما در وبسایت خودتان می توانید با استفاده از ویدیو، صوت، مقاله و… به راحتی تمامی اطلاعات خودتان را در اختیار مخاطبین قرار دهید. با کمک این محتواها، افراد می توانند بیشتر با شما آشنا شوند. یکی از مزایای داشتن سایت برای سالنهای زیبایی این است که افراد می توانند با رزومه کاری شما خیلی سریع آشنا بشوند. همچنین می توانند نمونه کارهای شما را ببینند. در نتیجه می توانید سطح کاری خود را بالاتر ببرید.


2- امکان جذب مشتری از طریق گوگل:

بسیاری از افراد، وقتی می خواهند به دنبال یک سالن زیبایی یا شخصی در حوزه زیبایی بگردند، در گوگل کلمات کلیدی خودشان را جستجو می کنند.

شما با استفاده از اینستاگرام فرصت کمی دارید که در نتایج گوگل دیده شوید و مردم شما را پیدا کنند. اما با وبسایت می توانید به راحتی این کار را انجام دهید.

کافی است در وبسایت خودتان تولید محتوا انجام دهید و اصول سئو را رعایت کنید تا وبسایت شما در گوگل رتبه خوبی کسب کند. با کسب رتبه عالی در گوگل، راحت تر می توانید افراد جدید بسیار زیادی را به خودتان جذب کنید. در این صورت شما می توانید به قدری مشتری داشته باشید که حتی وقت سر خاراندن هم برایتان نماند!

دیگر مزایای درخشان داشتن وب سایت اختصاصی


3- کمک به برندینگ:

یکی از مهمترین فوایدی که وبسایت برای شما دارد، این است که به برندینگ شما به شدت کمک می کند و باعث می شود مخاطبان شما راحت تر به شما اعتماد کنند.

هرچه تعداد راه های ارتباطی با شما بیشتر باشد، مخاطبان شما مطمئن تر می شوند. با این کار، مردم راحت تر می توانند به شما اعتماد کنند. همین موضوع باعث می شود شما به یک برند در ذهن مشتری تبدیل شوید.


4- امکان رزرو آنلاین:

یکی دیگر از مزایایی که وبسایت برای سالنهای زیبایی دارد، این است که می‌توانند نوبت‌دهی خودشان را به صورت آنلاین انجام دهند تا مشتریان راحت‌تر بتوانند وقت خودشان را رزرو کنند.

حتی این امکان وجود دارد که در وبسایتتان، مبلغی را به عنوان بیعانه از مشتری دریافت کنید. با گرفتن بیعانه، مطمئن می‌شوید مشتری در زمان رزروشده حتما به سالن مراجعه می‌کند. تمام این کارها بدون نیاز به منشی انجام می شود.

امکان رزرو آنلاین در شبکه های اجتماعی و اینستاگرام وجود ندارد. یعنی شما باید این کار را به صورت دستی انجام دهید که کمی سخت و انرژی بر است.

بازاریابی حرفه ای با کمک وب سایت


5- امکان دریافت اطلاعات مخاطبان:

یکی دیگر از امکانات فوق العاده ای که وبسایت در اختیار سالن های زیبایی قرار می دهد، گرفتن اطلاعات مخاطبان است.

در سایت شما می توانید در ازای دادن یک هدیه یا مثلا کاتالوگ خدمات، اطلاعات مخاطبان خود را دریافت کنید و روی آنها بازاریابی انجام بدهید. مثلا فرض کنید شما یک ویدیو 10 دقیقه ای ضبط می کنید و در آن در مورد نکات انتخاب سالن زیبایی مناسب برای عروس صحبت می کنید.

سپس این ویدیو را به عنوان هدیه در وبسایت خودتان قرار دهید. افرادی که به این ویدئو علاقه دارند، در ازای دادن شماره موبایل یا ایمیل خودشان، آن ویدیو را دانلود می‌کنند.

این ویدئو توسط کسانی دانلود می شود که عروسی خودشان یا یکی از عزیزانشان نزدیک است و می خواهند بهترین سالن زیبایی را انتخاب کنند. شما اطلاعات این افراد را با کمک وب سایت خود دریافت کرده اید.

حالا فقط کافی است یک بازاریاب تلفنی داشته باشید تا با افرادی که ویدیو را دانلود کرده‌اند تماس بگیرد و خدماتتان را به آنها معرفی کند. بعد از این موضوع به‌راحتی می‌توانید مشاهده کنید که تعداد خیلی زیادی از همان افراد، تبدیل به مشتریان شما می‌شوند.

این امکانی است که شما با وبسایت می‌توانید آن را به دست بیاورید. این کار به راحتی قابل اجرا است. با همین یک امکان، وبسایت شما می‌توانید مشتریان بسیار زیادی را به دست بیاورید. در حالی که رقبای شما به سختی در حال پیدا کردن مشتری هستند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست